Telavox melder at udfordringen er løst. De monitorer fortsat situationen, men opkald burde komme korrekt ind igen.
Vi beklager ulejligheden.
Telavox oplever pt. udfordringer med sporadiske "ghost calls", altså opkald der ikke forbinder ordentligt. Dette gælder desværre enkelte opkald til både mobil- og fastnet numre. Telavox er bevidste om udfordringen og har aktiveret deres teknikere på fejludbedring.
Følg venligst status direkte hos Telavox: https://status.telavox.com/
Hvis I har brug for hjælp til evt. viderestilling af jeres hovednumre, skal I blot kontakte vores Support på support@curait.dk.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra CURAit A/S. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om CURAit A/S.