Annoncering af servicevindue tirsdag d. 4. maj fra kl. 17.00 til 20.00

tirsdag, 4 maj 3 timer
Komplet
Komplet

Vedligeholdelsen er nu færdig. Tak for din tålmodighed.

Undervejs

Den planlagte vedligeholdelse er nu i gang. Vi holder dig opdateret om vores fremskridt.

Planlagt

Vi har d.d. modtaget følgende fra Uni-Tel:

I forlængelse af varslingen i sidste produktnyt d. 22. april, afvikles det gamle Dashboard i morgen. Afviklingen er en nødvendig del af den samlede opgradering af de platforme, der håndterer status-opdatering på brugere til Dashboards og Mobil App.

Vi gennemfører omlægningen i morgen efter normal arbejdstid, og arbejdet starter kl. 17.00. Efterfølgende tests og kontrol af alle systemer forventes at være afsluttet senest kl. 20.00. Under arbejdet vil der være kortvarigt udfald på statusopdatering på My One-Connect Dashboard, My One-Connect Mobil App og for eventuelt eksterne systemer, der trækker statusopdatering fra vores servere.

Arbejdet påvirker ikke kunders telefoni direkte. Ind- og udgående kald samt køer, lokalnumre og øvrig PBX-funktionalitet fungerer helt normalt i perioden. Fordi statusvisning er grundlaget for mulighed for viderestilling af kald via Dashboard og Mobil App, kan kunder opleve udfald på dette.

Efter omlægningen ophører det gamle Dashboard endegyldigt med at fungere. Slutbrugere, der har slået automatisk opdatering af apps fra på deres mobiler, og som derfor ikke har seneste version af vores My One-Connect Mobil App, vil opleve at deres app holder op med at modtage statusopdateringer på kollegaer.

Følg med på: https://uni-tel.dk/driftstatus-telefoni/

Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • Uni-tel