Telavox meddeler d.d. at det planlagte servicevindue bliver annulleret. Såfremt det genoptages vil det meldes ud i et nyt servicevindue varslet min. 2 uger i forvejen.
Kære kunde,
Natten til torsdag d. 17. september 2020 i tidsrummet mellem kl. 00.00 og 05.00 udfører Telavox en vedligeholdelse og opdatering af deres database infrastruktur, hvorfor det ikke vil være muligt at anvende softphone klienter, foretage ændringer i Telavox Admin samt portere numre i dette tidsrum. Øvrig fastnet- og mobiltelefoni er ikke påvirket af dette servicevindue og forventes at virke kontinuerligt. I skal ikke foretage jer noget før, under eller efter servicevinduet. Følg med her: https://status.telavox.com/
Hvis du har spørgsmål til denne varsling, er du meget velkommen.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra CURAit A/S. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om CURAit A/S.