Varsling af haste-servicevindue på storage (NetApp) i CLOUDstore/Hosting

lørdag, 14 november 1 minut
Komplet

Servicevinduet lørdag d. 14. november blev desværre udskudt, idet leverandørens konsulenter blev omprioriteret i sidste øjeblik, hvorfor tiden blot blev anvendt på at forberede opdateringen, som varslet. Nu er de kommet tilbage med en ny udførelsesdato, hvorfor vi varsler nyt servicevindue på lørdag d. 28. november i tidsrummet mellem kl. 19.00 og 00.00. Her udfører vi opdateringen af vores storage system, NetApp, i CLOUDstore, vores hostingcenter. Selve opdateringen burde ikke give anledning til nedetid, men vi varsler alligevel muligheden for kortvarige udfald i perioden, som kan påvirke muligheden for at tilgå og lagre data i CLOUDstore, herunder også betyde forsinkelser i backup-kørsler, samt muligheden for at foretage og modtage opkald via Skype for Business hosted af CURAit.

I skal ikke foretage jer noget før, under eller efter servicevinduet for at opnå normal drift på jeres løsning.

Komplet

Vedligeholdelsen er nu færdig. Tak for din tålmodighed.

Undervejs

Den planlagte vedligeholdelse er nu i gang. Vi holder dig opdateret om vores fremskridt.

Planlagt

Lørdag d. 14. november 2020 i tidsrummet mellem kl. 19.00 og 00.00 udfører vi en opdatering af vores storage system, NetApp, i CLOUDstore, vores hostingcenter, for at efterleve producentens seneste best practices på platformen. Selve opdateringen burde ikke give anledning til nedetid, men vi varsler alligevel muligheden for kortvarige udfald i perioden, som kan påvirke muligheden for at tilgå og lagre data i CLOUDstore, herunder også betyde forsinkelser i backup-kørsler, samt muligheden for at foretage og modtage opkald via Skype for Business hosted af CURAit.

I skal ikke foretage jer noget før, under eller efter servicevinduet for at opnå normal drift på jeres løsning.

Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • CURAservices
    • CURAmanaged
    • CLOUDvault
    • CLOUDdisk
    • CLOUDdns
    • CLOUDdoc
  • Hosting