Fejlen i rapportmodulet er løst, og vi kan igen fremsende backuprapporter på fuldførte jobs.
Hvis du mod forventning oplever problemer med backuprapporterne, er du meget velkommen til at kontakte vores support på support@curait.dk.
Tak for din tålmodighed.
Fejlen i rapportmodulet på CLOUDvault backupløsningen er fortsat ikke løst. Vi afventer fortsat producenten og den hot-fix, som vil udbedre dette.
Næste status på denne problemstilling kommer tirsdag d. 27. april.
Vi oplever i øjeblikket fejl i rapportmodulet på CLOUDvault backupløsningen, hvilket gør, at vi midlertidig har deaktiveret fremsendelsen af backuprapporter til vores kunder. Problemstillingen er eskaleret til producenten, og vi afventer hot-fix som vil udbedre dette.
Dette har ingen indflydelse på selve backup-håndteringen, hvor der gennemføres backupjobs i de faste rutiner, der er aftalt.
Næste status på denne problemstilling kommer fredag d. 23. april.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra CURAit A/S. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om CURAit A/S.